بنا به درخواست متقاضیان خرید اشتراک کارت طلایی و در راستای تکریم مشتریان، شرکت امدادخودروایران در اقدامی جدید، قابلیت خرید اشتراک انواع کارتهای طلایی بهصورت اقساطی و بدون بهره را فراهم کرده است
سیزدهمین آزمون سراسری شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو، به منظور مهارتسنجی کارکنان نمایندگیها از ۱۵ تا ۲۵ آذر ماه، به صورت الکترونیکی برگزار میشود
مدیر مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو گفت: با توجه به وجود زیرساختهای ارتباطی و نرم افزاری این مرکز که در کلاس جهانی و با بهینهکاوی از بهترین مراکز تماس دنیا توسعه یافته، ۲۶۶ جایگاه کاری بهصورت حضوری و ۳۰۰ جایگاه ...
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو با هدفگذاری تسهیل دسترسی مشتریان و دارندگان محصولات ایرانخودرو به قطعات اصلی و افزایش سهم بازار، رکورد فروش روزانه و ماهانه خود را در روز پایانی شهریورماه امسال پشت سر گذاشت
به دلیل استقبال متقاضیان از امکانات و خدمات کارت طلایی و در راستای تکریم مشتریان، شرکت امدادخودرو ایران برای مشتریان و منتخبان در قرعهکشیهای فروش محصولات ایرانخودرو که در زمان واریز یا تکمیل وجه خودرو به انتخاب ...
بار دیگر شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) موفق شد تا در چهار ماهه ابتدای امسال، بالاترین شاخص رضایت مشتریان در خدمات پس از فروش خودروسازان کشور را به دست آورد
درباره جزییات گزارش isqi پیرامون خدمات پس از فروش صنعت خودرو و اینکه شرکت ایساکو تنها شرکت رتبه یک خدمات پس از فروش حوزه خودروسازی است و در جهت شفافیت و چگونگی عملکرد این شرکت در راه رسیدن به جایگاه نخست، نشست ...
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو)، در سال «تولید؛ پشتیبانیها و مانع زداییها»، آمادگی خود را نسبت به ارایه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از خودرو «تارا» اعلام کرد.
دومین همایش مجازی سراسری نمایندگیهای مجاز ایران خودرو، به منظور هماندیشی و ارتقای رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش، با حضور مدیر عامل شرکت ایساکو برگزار شد
همایش سراسری فروشگاههای مجاز شرکت ایساکو و مدیران دفاتر منطقهای با حضور مدیر عامل این شرکت، به منظور تشریح اهداف فروش و هماندیشی در خصوص توسعه و ارتقای کیفیت فروش قطعات و لوازم یدکی بهصورت برخط برگزار شد
گروه صنعتی ایران خودرو در راستای حمایت از مشتریان برای استفاده از قطعات اصل شبکه خدمات پس از فروش، تسهیلاتی در قالب قرضالحسنه را با همکاری بانک قرض الحسنه رسالت در اختیار یدکی فروشان، تعمیرکاران و رانندگان تاکسی ...
در حال حاضر به طور میانگین، ۱۱۰ قطعه از قطعات اصلی محصولات ایران خودرو که حدود ۶۵ الی ۷۵ درصد قیمت تمام شده را تشکیل می دهد، ردیابی می شود که از این تعداد حدود ۱۰ قطعات مربوط به موتور خودرو است
شرکت امداد خودرو ایران در راستای توسعه خدمات مکان محور خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو، فروش و نصب قطعات سفارشیسازی خودرو در محل را فراهم کرده است
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو از همکاری این مجموعه با صندوق بازنشستگی کشور به منظور ارایه تسهیلات ویژه خودرویی به بازنشستگان، با هدف گسترش خدمات خودرویی خبر داد